Hulp nodig?

Een kunststof plaat of toebehoren kopen maar toch nog wat vragen? Neem gerust contact met ons op!

Onze klantenservice medewerkers nemen alle tijd voor u!

Wat zeggen onze klanten?

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorgen en afhalen kunststof platen

De bestellingen van Plexiglas.nl kunnen geleverd worden, of afgehaald bij ons kantoor in Lienden. Hier vindt u alle informatie over het bezorgen en afhalen van uw kunststof platen.

Toebehoren en accessoires bestelt u met verzendkosten vanaf € 3,50. Meestal worden deze 1 of 2 dagen na bestellen geleverd. De verzendkosten voor de kunststof platen bedragen € 12,00. De levertijd hiervan is zo’n 4 tot 8 werkdagen.

Houd er rekening mee dat we de levertijd niet 100% kunnen garanderen. Het is enorm druk, waardoor er soms vertraging kan optreden in de productie. Wij werken bovendien samen met een externe transporteur: Transchat.

Bezorging tot de eerste deur

Om coronabesmettingen te voorkomen heeft de transporteur waarmee we samenwerken de keuze gemaakt om geen gebouwen te betreden tijdens het leveren. Dit betekent dat er geleverd wordt tot aan de 1e deur. Als u in een flat of appartementencomplex woont, zal het pakket dus worden afgeleverd bij de centrale ingang.

Levering van grote platen

De chauffeurs rijden alleen, dus niet met 2 personen in 1 auto. Bij grote bestellingen is het daarom prettig als u kunt helpen met het tillen van de bestelling. Indien u hier fysiek niet toe in staat bent is het handig als u iemand regelt die hiermee kan helpen.

Bezorging kunststof op de Waddeneilanden

Voor bestellingen die op de Waddeneilanden bezorgd moeten worden, wordt een toeslag gerekend. Het transportbedrijf waarmee we samenwerken moet uw bestelling overdragen aan een transportbedrijf dat richting de Waddeneilanden gaat. Dit bedrag wordt doorberekend. Ook geldt dat de bezorgtijd 5 werkdagen langer kan zijn dan de afgesproken datum. Dit geldt ook als u voor de 1e verzendoptie heeft gekozen, ‘Spoedbezorging’. Het is van belang hier rekening mee te houden bij het plaatsen van een bestelling.

Bezorging bij afwezigheid

Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven wat de chauffeur met uw pakket moet doen wanneer er niemand aanwezig op het verzendadres. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om het pakket bij de buren af te geven of bij de voordeur neer te laten zetten. Dit is wel op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele diefstal of schade. Staat de juiste optie niet tussen de keuzes? Geen probleem. Geef in het veld ‘Anders of als aanvulling op bovenstaande’ aan wat de chauffeur met uw pakket moet doen.

Wanneer wij uw pakket meegeven aan onze transporteur, ontvangt u van ons een e-mail. De pakketten worden vaak de dag daarna tussen 08.00 en 18.00 bezorgd. Zoals eerder vermeld, zou dit vanwege de coronasituatie wel eens kunnen afwijken. Van onze transporteur, Transchat, ontvangt u op de dag van levering een e-mail met de Track & Trace code.

Kunststof platen afhalen

Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons in Lienden (bij Tiel) af te komen halen. Dit doet u als volgt:

Plaats een afhaalbestelling via de webshop. Doorloop de normale stappen om een bestelling te plaatsen en kiest in het afrekenmenu ‘Afhalen in Lienden’. Kiest zelf de gewenste afhaaldag, en u kunt het op de betreffende dag tussen 09.00 en 16.00 uur komen ophalen. Om speciaal maatwerk met een tekening, met gaten, unieke vormen, graveerwerk of andere bewerkingen af te halen dient u eerst een offerte aan te vragen.

Vragen? Bel onze klantenservice

Heeft u nog andere vragen over het bezorgen of afhalen van uw bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

T: 085 – 9020800
M: klantenservice@plexiglas.nl

>