Hulp nodig?
Wij nemen alle tijd voor u!
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00u.
Wat zeggen onze klanten?
Wanneer u een product retour wilt sturen, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar klantenservice@plexiglas.nl of telefonisch contact op te nemen via 085 โ 9020800. Hier kunt u een retourmelding doorgeven. Onze klantenservice helpt u verder tijdens dit proces.
De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Onze vervoerder BK Transport zal uw retour bij u komen ophalen. Deze retourkosten gaan in overleg met onze klantenservice en BK Transport. U kunt er ook voor kiezen om uw retour zรฉlf bij ons af te geven. Tevens zullen er administratieve kosten ad. โฌ 15,- excl. BTW worden berekend voor het retourneren. Alle kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw eigen rekening.
Wij zullen het aankoopbedrag, minus de retourkosten, binnen 14 dagen crediteren.
Wanneer er sprake is van schade bij ontvangst kunt u een foto van het product naar ons mailen. Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na ontvangst. Door middel van de foto kunnen wij de schade direct beoordelen en samen kijken naar een passende oplossing.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Het is niet mogelijk om maatwerk producten of producten die op maat gemaakt zijn te retourneren. Alleen bij schade of een verkeerde levering kunt u een retouraanvraag doen. Dit doet u door contact op te nemen met onze klantenservice. Onze transporteur zal dan op onze kosten de goederen bij u afhalen.
Indien u een bestelling voor maatwerk producten heeft geplaatst, gaat u akkoord met het ontbreken van het herroepingsrecht. Annuleren van uw bestelling voor maatwerk producten is na het plaatsen van uw bestelling niet meer mogelijk.