Hulp nodig?
Wij nemen alle tijd voor u!
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00u.
Wat zeggen onze klanten?
Wanneer u een product retour wilt sturen, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar klantenservice@plexiglas.nl of telefonisch contact op te nemen via 085 โ 9020800. Hier kunt u een retourmelding doorgeven. Onze klantenservice helpt u verder tijdens dit proces. De kosten voor het ophalen van uw product via onze vervoerder BK Transport zijn โฌ25,- excl. BTW. Deze directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Wij zullen het aankoopbedrag, min de verzendkosten, binnen 14 dagen crediteren.
Wanneer er sprake is van schade bij ontvangst kunt u een foto van het product naar ons te mailen. Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na ontvangst. Door middel van de foto kunnen wij de schade gelijk bekijken en samen kijken naar een prettige oplossing.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Het is niet mogelijk om producten op maat en maatwerk producten te retourneren. Alleen bij schade of verkeerde levering kunt u een retouraanvraag doen. Dit doet u door contact op te nemen met onze klantenservice. Onze transporteur zal dan op onze kosten de goederen bij u afhalen.
Indien u een bestelling voor maatwerk producten heeft geplaatst, gaat u akkoord met het ontbreken van de herroepingsrecht. Annuleren van uw bestelling voor maatwerk producten is na het plaatsen van uw bestelling niet meer mogelijk.