Hulp nodig?
Een kunststof plaat of toebehoren kopen maar toch nog wat vragen? Neem gerust contact met ons op!
Onze klantenservice medewerkers nemen alle tijd voor u!
Wat zeggen onze klanten?
De bestellingen van Plexiglas.nl kunnen geleverd worden, of afgehaald bij ons kantoor in Lienden. Hier vindt u alle informatie over het bezorgen en afhalen van uw kunststof platen.
Bij Plexiglas.nl heeft u 2 opties met betrekking tot de verzendtijd:
Houd er rekening mee dat we de levertijd niet 100% kunnen garanderen. Het is enorm druk, waardoor er soms vertraging kan optreden in de productie. Wij werken bovendien samen met een externe transporteur: Chatoorang Logistics.
Bij de keuze voor ‘Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis’ kunnen we er in vrijwel alle gevallen voor zorgen dat het pakket op tijd verzonden richting onze transporteur voor tijdige levering. Bijna altijd wordt het vervolgens ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd, maar er gelden uitzonderingen. In dit geval crediteren wij de € 13,00 die u extra heeft betaald voor de spoedproductie.
Om coronabesmettingen te voorkomen heeft de transporteur waarmee we samenwerken de keuze gemaakt om geen gebouwen te betreden tijdens het leveren. Dit betekent dat er geleverd wordt tot aan de 1e deur. Als u in een flat of appartementencomplex woont, zal het pakket dus worden afgeleverd bij de centrale ingang.
De chauffeurs rijden alleen, dus niet met 2 personen in 1 auto. Bij zeer grote pakketten is het daarom prettig als u kunt helpen met het tillen van de bestelling. Indien u hier fysiek niet toe in staat bent is het handig als u iemand regelt die hiermee kan helpen.
Voor bestellingen die op de Waddeneilanden bezorgd moeten worden, wordt een toeslag gerekend. Het transportbedrijf waarmee we samenwerken moet uw bestelling overdragen aan een transportbedrijf dat richting de Waddeneilanden gaat. Dit bedrag wordt doorberekend. Ook geldt dat de bezorgtijd 5 werkdagen langer kan zijn dan de afgesproken datum. Dit geldt ook als u voor de 1e verzendoptie heeft gekozen, ‘Spoedbezorging’. Het is van belang hier rekening mee te houden bij het plaatsen van een bestelling.
Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven wat de chauffeur met uw pakket moet doen wanneer er niemand aanwezig op het verzendadres. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om het pakket bij de buren af te geven of bij de voordeur neer te laten zetten. Dit is wel op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele diefstal of schade. Staat de juiste optie niet tussen de keuzes? Geen probleem. Geef in het veld ‘Anders of als aanvulling op bovenstaande’ aan wat de chauffeur met uw pakket moet doen.
Wanneer wij uw pakket meegeven aan onze transporteur, ontvangt u van ons een e-mail. De pakketten worden bijna altijd de dag daarna tussen 08.00 en 18.00 bezorgd. Zoals eerder vermeld, zou dit vanwege de coronasituatie wel eens kunnen afwijken. Van onze transporteur, Chatoorang Logistics, ontvangt u op de dag van levering een e-mail met de Track & Trace code.
Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons in Lienden (bij Tiel) af te komen halen. Dit doet u als volgt:
U plaatst een afhaalbestelling via de webshop. U doorloopt de normale stappen om een bestelling te plaatsen en kiest in het afrekenmenu ‘Afhalen in Lienden’. Wij laten u wat weten als de bestelling klaarstaat. Om speciaal maatwerk met een tekening, met gaten, unieke vormen, graveerwerk etc. af te halen dient u eerst een offerte aan te vragen.
Heeft u nog andere vragen over het bezorgen of afhalen van uw bestelling. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.